Back

REZULTATELE SELECŢIEI DOSARELOR DE ÎNSCRIERE LA CONCURSUL ORGANIZAT ÎN VEDEREA OCUPĂRII PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ A FUNCŢIEI CONTRACTUALE DE EXECUŢIE VACANTE DE ȘOFER I, BIROUL BUGET, FINANŢE, ADMINISTRATIV ŞI RESURSE UMANE (12.08.2019 – proba practică)

REZULTATELE SELECŢIEI DOSARELOR DE ÎNSCRIERE LA  CONCURSUL ORGANIZAT ÎN VEDEREA OCUPĂRII PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ A FUNCŢIEI CONTRACTUALE DE EXECUŢIE VACANTE DE  ȘOFER I, BIROUL BUGET, FINANŢE, ADMINISTRATIV ŞI RESURSE UMANE

(12.08.2019 – proba practică)

[.pdf]

Comisia de concurs, constituită prin decizia Directorului executiv al Agenţiei  pentru Protecţia Mediului Suceava nr. 79/17.07.2019, anunţă rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere la concursul organizat în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie  vacante de șofer I,  Biroul Buget, Finanţe, Administrativ şi Resurse Umane, concurs a cărui probă practică va avea loc în data de 12 august 2019:

 

Nr. crt.

Nume şi prenume

ADMIS/ RESPINS

Motivul respingerii /Mențiuni

1.

BEGHEAN Bogdan-Andrei

RESPINS

Documentele depuse la dosarul de concurs nu dovedesc îndeplinirea condiției specifice de vechime minimă în funcția de șofer de 7 ani

2.

BOCĂNEȚ Constantin-Ciprian

ADMIS

-

3.

CHELARIU Mircea

ADMIS

-

4.

GRĂDINARU Emil

ADMIS

-

5.

GRĂMADĂ Florin-Gheorghe

ADMIS

-

6.

HULUDEȚ Liviu-Mihai

ADMIS

-

7.

MARCU Vasile

ADMIS

-

8.

MARDARE Gheorghe

ADMIS

-

9.

MATEESCU Sorin-Mihai

ADMIS

-

 

 Persoanele declarate “ADMIS” la selecţia dosarelor se vor prezenta în data de 12 august 2019 ora 10.00,  la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Suceava, din mun. Suceava, str. Bistriței nr. 1A, în vederea susţinerii probei practice a concursului.

Înainte de începerea probei practice se face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii. Verificarea identităţii candidaţilor se face numai pe baza buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii.

În temeiul art. 31 din Regulamentul - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin HG nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare, după afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Prezentul  anunţ de selecţie a dosarelor a fost  afişat azi, 06.08.2019, ora 09.50.

 

Comisia de concurs:                                      

Preşedinte: Maria Mădălina NISTOR – director executiv A.P.M. Suceava

Secretar Comisie de concurs:

Petronela PERSTENIUC – consilier juridic