Back

Organizare şi desfăşurare concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante

Anunt 

Agenţia pentru Protecţia Mediului Suceava organizează concurs de recrutare, în conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată(r2), cu modificările şi completările ulterioare şi ale H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la serviciul “Avize, Acorduri, Autorizații” .

I.Funcţia publică vacantă:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior - serviciul “Avize, Acorduri, Autorizații”

Concursul se organizează la: sediul A.P.M.  Suceava str. Bistriţei nr.1A

Dosarele de înscriere la concurs:  se depun în perioada 04 – 23 decembrie 2015 (inclusiv) la sediul A.P.M.  Suceava şi trebuie să cuprindă în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr.611/2008, cu completările și modificările ulterioare:

·  Formularul de înscriere;

Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul A.P.M. Suceava.

·  Copia actului de identitate;

·  Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

·  Copia carnetului de muncă sau, dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

Copiile de pe actele menţionate se prezintă în copii legalizate sau însotite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

·        Cazierul judiciar;

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurarii concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

·        Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitaţile sanitare abilitate;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

·        Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Selecţia dosarelor de concurs: în perioada 24 – 31.12.2015

Probele stabilite pentru concurs:

-      proba scrisă:   06.01.2016/ ora 1100;

-      proba de interviu:  08.01.2016.

Condiţiile generale de participare la concurs – art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată(r2),  cu completările şi modificările ulterioare

Condiţii specifice:

-      studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniile chimie, inginerie chimică;

-      vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani;

-      cunoştinţe de operare pe calculator la un nivel echivalent cu ECDL Start: system de operare Windows, organizare fişiere, Microsoft Office Word, Excel, Microsoft Outlook, Internet.

Bibliografia de concurs:

  1. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.195 din 22 decembrie 2005 privind protecţia mediului, publicată în Monitorul Oficial al României nr.1.196 din 30 decembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr.445 din 8 aprilie 2009 privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice si private asupra mediului, publicată în Monitorul Oficial al României nr.481 din 13 iulie 2009, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordinul MMP nr.135 din 10 februarie 2010/MADR nr.84 din 6 aprilie 2010/MAI nr.76 din 24 martie 2010/MDRT nr.1.284 din 14 aprilie 2010 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private, publicat în Monitorul Oficial al României nr.274 din 27 aprilie 2010;
  4. Ordinul ministrului mediului şi dezvoltării durabile nr.1798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu, publicat în Monitorul Oficial al României nr.808 din 27 noiembrie 2007, cu modificările şi

completările ulterioare;

  1. Legea nr.278/2013 privind emisiile industriale;
  2. Legea nr.211/2011 privind regimul deşeurilor, republicată;
  3. Ordinul nr.19 din 2010 pentru aprobarea Ghidului metodologic privind evaluarea adecvată a efectelor potenţiale ale planurilor sau proiectelor asupra ariilor naturale protejate de interes comunitar;
  4. H.G. nr.1076 din 2004 privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru planuri şi programe, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată(r2) în Monitorul Oficial al României nr.365 din 29 mai 2007, cu modificările şi completările ulterioare;
  6.  Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată în Monitorul Oficial al României nr.525 din 2 august 2007.